Dagens rubrik

"Nu drar snön in över Sydsverige"

Fy vad jag avskyr sådant här. Det är bland det värsta jag vet . När sen den där eländiga snön kommit ner och bort från vägarna så kan det väl gå an, men under tiden som den vräker ner!!!!!

Jag missunnar i och för sig inte barnen att få ett snöigt februarilov, så känslorna är lite kluvna, men jag hör hur det viner runt knutarna här och vågar knappt tänka på hur snabbt vägarna blåser igen på väg in till stan och jag önskar att jag inte behövde ge mig ut imorgon. Anna, kör försiktigt!!

Om det ändå vore vår snart ;-)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men ungarna älskar snön iaf! Även om jag oxå hatar att ligga på vägarna själv eller veta att andra gör det när det blir mkt snö. Tekla fick leka i snön för första gången idag, det var spännande!!!

2009-02-11 @ 14:15:28
Postat av: Anna, nu med liten krypdrake

Äh vad mesiga ni är :) Inget fel på vägarna, är ju både plogat och saltat

2009-02-11 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0