En vanlig lördag

Vad har hänt idag då? Inte mycket måste jag erkänna. Tog lite sovmorgon som vanligt en lördag. Satt och degade vid kaffet och läste lite i tidningen, gud vad skönt. Kom att tänka på att det kaske behövdes mat idag, så jag plockade fram lite spättafilé. Gott. Dom håller B på att tillaga nu. När jag tagit fram fisken upptäckte jag att det saknades lite ingredienser till middagen + att det behövdes lite nytt vin, så jag körde ner till byn. Vad tror ni händer då, mitt i lilla byn? Blev stoppad av polisen och fick blåsa. Tror aldrig jag sett någon poliskontroll här under hela tiden vi bott här, vilket är 33 år.  När jag kom hem satte jag igång ett par maskiner tvätt,  mer upphetsande än så har inte våran lördag varit.
Var rädda om er därute//kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas ni hade mysigt med M. Fullt ös kan jag tänka mej. Drygt att polisen hittat ut på de vägarna nu oxå då;-)

2009-03-01 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0