Gissa vem som kommer idag??

Vem kan vara så viktig att det är värt att aviseras här? Lilla draken naturligtvis. Hon kommer senare i eftermiddag. Drakpappan skall iväg och arbeta i Norge i en månad, han åker söndag eller måndag tror jag, så han behöver in på sitt jobb imorgon och förbereda, förmodar jag. Drakmamman arbetar ju sista dagen i morgon innan hon går på mammaledighet igen och eftersom jag inte jobbar fredagar, var det väl rätt logiskt att hon får vara här. Som vanligt ser vi fram emot att få ha henne :-)


Kommentarer
Postat av: annette grönvall

hejsan,det är väl klart att hon ska vara hos sin mormor,hoppas ni får det mysigt.vi hörs kram.(ps hälsa min systerdotter.ds)

2009-02-26 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0