Idag är jag bättre

Tack för er omtanke. Idag är det mycket bättre. Kan faktiskt använda armen och handen :-) Har ändå varit hemma idag, men det var bestämt sedan tidigare. Flexledig. Visst är flex bra. Jag älskar att ha flextid. Som i tisdags när jag behövde hem och fixa med bilen. Inga problem, hade tid på flexen.

På tal om bilen, reperatören hittade inget fel på skrället. Vet inte om jag skall tycka det är bra eller dåligt. Det är naturligtvis bra för vi kan hämta bilen imorgon och det blir väl inte så vi kommer att bli helt ruinerade. Samtidigt kan man ju tycka att det borde hittas något fel eftersom den spydde ur sig olja. Kan det möjligtvis ha varit vinterkräksjukan????

Ovan på allt elände, så snöar det igen. Har fullt och fast för mig att jag beställde att snön skulle ligga kvar denna vecka eftersom det är sportlov, sen skulle det töa bort och vi skulle kunna börja ana våren. Vad var det i min beställning som inte uppfattades????? Det skulle absolut inte komma MER snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0