Jag tog ett djupt andetag och ........

så sa jag, "jag tar den". Vad var det då jag tog? Jag och kollegan var ute i stan på lunchen idag. Var inne på MQ och där hittade jag en i mitt tycke jättesnygg tröja på rea. Tröjan är inte till mig, utan jag hade tänkt att mitt nästan vuxna bonusbarnbarn som fyller år i veckan skulle få den i födelsedagspresent. Kollegan har en son som är lika gammal och jag frågade henne om hennes son hade tagit på sig den och hon svarade "absolut". 

Detta är första gången jag köper något till honom helt impulsivt. Vanligtvis brukar dottern meddela märke, färg, storlek, ja ni förstår, jag är bara skickebud. Han är en ung herre med bestämda åsiker om vad han tycker om, så ni förstår ju att det är ett riktigt vågspel :-)
Försäkrade mig dock om att jag kunde få lämna tillbaka den och få ett tillgodokvitto om han inte skulle tycka om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0