Kalas

Idag blir det kalas hos dottern och jag får träffa min lilla drake igen. Skall bli så kul att se hennes nya rum OCH att hon börjat krypa. Bonusbarnbarnet har fyllt år i veckan och det är det vi skall fira idag. Dottern berättade då att vi skulle få tacosbuffé för det hade M1 (namnet taget från dotterns blogg) bestämt, sen skulle vi inte få tårta utan paj, för M1 tycker inte om tårta. Som ni kanske kommer ihåg är då B lite konservativ, så hans kommentar när jag sa det var naturligtvis "kan man ha tacobuffé på kalas". B är inte så där jätteförtjust i tacos, så han hade nog hoppats att jag skulle säga "Nej, det kan man veeerkligen inte", men det gjorde jag inte. Jag tycker det kan vara riktigt gott ibland och dom enda gångerna jag får det nu för tiden, är när vi är där.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh lyckos er som får se rummet. Är så nyfiken jag med:-). Hälsa din dotter att hon lägger in bilder på bloggen på rummet snaaaart:-).

2009-02-07 @ 10:52:03
Postat av: Drakmormor

Det skall jag göra, hon kan ju inte hålla på och gulla till det hur länge som helst, eller....... :-)

2009-02-07 @ 12:26:56
URL: http://sissar.blogg.se/
Postat av: Anna R, nu med liten drake

Säg inte det... :)

2009-02-08 @ 08:22:30
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0