meandi

Idag på förmiddagen har jag varit på meandi-visning. Dom har ju så härligt färgstarka kläder till små drakar. Denna gången var det dock mest pojkkläder, men naturligtvis hittade jag ett par saker till en viss liten tjej.....



Denna klänningen tyckte jag var fin och med dom rosa tightsen. Tyckte att dom prickiga blev lite väl häftigt :-)
Förhoppningsvis kan hon använda den rätt länge, för den kommer att vara supersöt som tunika, när den blivit för kort som klänning. OBS!! Hunden följer inte med.



Sen beställde jag även denna grodprinsessklänning/tunika med dom limegröna byxorna. Vad säger du Anna, blir det bra??

Kommentarer
Postat av: Jonna

Den grodklänningen funderar jag på till mina troll oxå. Den är uuuunderbar!!!

2009-02-08 @ 15:01:21
Postat av: Anna R, nu med liten drake

Jättefina! Dom kommer hon att använda mycket :) Ja Jonna köp du oxå dom så kan vi leka tvillingar med alla barnen :)

2009-02-08 @ 15:11:33
URL: http://houseofsra.blogg.se/
Postat av: Anna R, nu med liten drake

Hmm trillingar kanske bättre ord? Vad gör det att dom inte är lika gamla ;)

2009-02-08 @ 15:12:48
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0