Mer inköp

I detta hus bor det ett par ovanligt fjolliga morföräldrar. Morfar försöker iofs att agera lite sansat. När jag kommer hem med mina inköp till lilla draken rister han lite på huvudet och suckar, men han är lika toppad som mormor, och ingenting är bra nog till vår lilla prinsessa. Bland annat så har hon numera eget rum hos mormor och morfar och det enda som behövs tas med är kläder.

Nu börjar hon ju att bli rätt stor och aptiten är det inget fel på, så dom där små skålarna som vi haft mat i börjar bli för små och eftersom hon berättat för mormor att hon bara ääääälskar Tummen, var jag och köpte detta idag.





Är det inte för härligt, så säg.....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är precis som min mamma när Vendela föddes, så härligt:-)

2009-02-02 @ 19:55:06
Postat av: VildaTildas mormor

Jag bara älskar att skämma bort henne så mycket jag bara kan ;-)

2009-02-02 @ 22:55:38
URL: http://sissar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0