Radioreklam

Jag är en person som tycker om tystnad. Jag älskar att vara ensam och allt runt omkring mig är bara tyst. Kanske för att jag jobbar på en skola och där är det som ni kan tänka aldrig tyst. Enda stället jag vräker på med ljud är i bilen och då skall jag även där vara ensam. Jag gillar kanalen "Lugna favoriter". Maffiga powerballader är min stil :-) Det enda jag inte tycker om är att det även i radion är en massa reklam nu för tiden.

Idag var jag ute och körde och då dök denna reklamsnutt upp: En massa rap- och fisljud. Så kommer där då en röst som säger "brukar du också träna på gym. Hos oss låter det inte så här. Vi har stans fräschaste lokaler bla, bla, bla", eller åt det hållet. Detta var en reklam för Exercise.  Då undrar bara vän av ordning, måste man skriva på ett kontrakt hos Exercise att man inte kommer att rapa eller fisa när man är där och tränar? Vad händer om man gör det ändå!!!!!!! Blir det något form av straff då? Har man någon sorts personlig vakt med sig som kollar upp att man inte har några otillåtna ljud för sig? Om inte, är detta helt klart ett fall av falsk marknadsföring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0