Ångest

Jag tror inte jag är riktigt klok. Nu har jag ångest och kan inte sova över en kommentar jag skrev under dagens rubrik. Jag uttryckte mig nog lite klumpigt. Naturligtvis tycker jag inte att man skall gifta bort en liten pojke med en hund. Det är en HUND!!!! En hund kan möjligtvis "giftas bort" med en annan hund. Ett barn, oberoende av kön skall överhuvudtaget inte giftas bort. Det skall bara vara ett barn och inte ha ett bekymmer i världen. Hoppas att jag rättat till detta nu så jag får lite lugn och kan sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vilken härlig blogg:-). Jag fastnade direkt, du skriver ju på ett döhärligt sätt. Dags för pensionen i förtid nu och bli rik på bloggandet:-).

2009-01-28 @ 17:44:40
Postat av: VildaTildas mormor

Tack så mycket vännen. Roligt att du tyckte om den, men jag får nog behålla dagsjobbet ett tag till ;-) Välkommen tillbaka.

2009-01-29 @ 11:19:27
URL: http://sissar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0