Dagens rubrik

Idag fanns det en hel del otrevliga, allvarliga rubriken som säkert hade varit jätteviktiga att ta upp. Även om jag säkert kommer att komma in på en hel del allvarliga ämnen vad det lider så var jag inte sugen på det idag.

Idag väljer jag "Dubbelrumstrubbel i Semestersvenskarna". Detta är ett videoklipp, så det är faktiskt sant även om det är så dumt så man skulle kunna tro att det var en skröna :-)

Tydligen finns det ett TV-program i dokumentärform som heter Semestersvenskarna och som utspelar sig i Thailand. Dit kommer då en familj på 4 personer, så ni förstår ju då att där faktiskt finns 2 vuxna personer med. I vilket fall som helst så kommer dom ner i receptionen och klagar på att dom bara fått ett rum. "Dom hade ju faktiskt beställt dubbelrum", och då tyckte inte dom att resebyrån var tydliga nog med att det gällde ett rum med dubbelsäng och inte två rum. Dom hade ju faktiskt två barn, och då var det meningen att barnen skulle ha ett eget rum. Reseledaren bara gapar och ser ut som om han pratar med ett Alien och jag måste säga att det hade nog jag också gjort om jag varit i hans ställe.

Kommentarer
Postat av: Jonna

En del människor är verkligen så tröga så man inte tror det är sant:-D!!!! beröm till dej för bilderna, duktig du är:-).

Angående min nya hårfärg, det är färgat och nä det är inte riktigt som Annas. Det är brunrött IRL.

Ha en underbar helg. Kram

2009-01-31 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0