Dagens rubrik

Jag läser sällan nyhetstidningar i pappersformat nuförtiden, utan det blir Expressen och ibland Aftonbladet på nätet, och då ofta bara rubriker om det inte är något jag fastnar för så där lite extra.

Idag läste jag rubriken "Svullen mage kan bero på ditt jobb" och jag blev hur glad som helst. Här har jag hela tiden trott att den svullna magen berodde på att jag stoppade i mig en massa god och onyttig mat, kakor, godis och diverse onyttiga goda rödviner, och så har det hela tiden varit jobbets fel!!!!!! Då kan jag ju genast sluta med att "hålla igen lite" som jag håller på med för tillfället. Som situationen ser ut på arbetsmarknaden för tillfället är det ju inte så stora chanser att en svullen kvinna på +55 kan byta, så jag får väl leva med det. Det är bara så skönt att veta att den svullna magen inte är mitt fel.

Skall väl också påpekas att jag bara läste rubriken. Hade jag klickat på länken till artikeln hade väl risken varit stor att jag fått veta att jag tolkat det helt fel och det ville jag absolut inte veta ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna R

Haha, vem kunde anat att det var så enkelt..

2009-01-27 @ 08:17:02
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0