Mysmorgon

Idag har jag haft en riktig mysig morgon. Mannen gav sig iväg till jobbet och jag kände inte riktigt för att gå ur den sköna sängen, så jag låg kvar i den goa värmen och pillade mig lite i naveln (bildligt talat alltså) och funderade över dom stora frågorna här i livet som t ex hur skall jag tillaga maten jag har köpt till ikväll? och är det inte inte dags att du kommer ur den här sängen snart? och ja ni vet, andra sådana där livsavgörande saker. Svaret på den senare frågan var förresten nej, så jag låg kvar en halvtimme till och bara mös.

Nu är jag dock uppe, som ni som känner mig nog begriper eftersom jag inte äger någon laptop. Alltså måste jag sitta vid datorn. Elementärt, Watson!! Det är nog på tiden att jag kommit upp, för snart kommer Lilla Bus med pappa och behöver passning. Alltså, Lilla Bus behöver passning. Hennes pappa behöver det inte. Han skall göra lite ärende, så Lilla Bus får vara hos mormor under tiden. Lucky me!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0