Avslutning

Det var inte bara skolan som hade avslutning igår, även vi i syföreningen hade avslutning inför sommaruppehållet.

Denna tilldragelse brukar gå till som så att vi först träffas hemma hos en av oss och tar en liten drink och lite tilltugg. Efter det går vi ner i hamnen och oftast går vi på Åmunds och äter deras berömda ribs.

Igår var det dock lite annorlunda.......männen var inbjudna. Vi träffades först hos B och E eftersom dom bor nere i byn. Där fick vi god drink och supergoda tilltugg, som jag dock inte kommer att avslöja här, kan dyka upp här på något grillparty i sommar :-)

Efter det gick vi ner i hamnen och gick på Åmunds. Varken B eller jag åt ribs. B åt lax och jag en Ceasarsallad. Båda rätterna var mycket goda. Efter maten gick  vi tillbaka till B och E och fick kaffe och kladdkaka garnerad med grädde och färska jordgubbar. MUMS

Idag har vi faktiskt tagit ett nappatag med vårt hus, så nu är här rent och snyggt. Så skönt att det blev gjort, var verkligen välbehövligt.

Nu tänkte jag försöka hitta något hotellrum i Göteborg helgen vecka 31. Är tydligen inte helt enkelt har jag förstått. Den helgen är det både U2-konsert samt även Gotia Cup. Vi får se hur det går.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0