Besök igen

Igår fick vi åter besök av våra två favorittjejer


Dottern skulle ta med sin kamera så jag kunde få lite trevliga bilder från lördagens party. "Visst, inga problem" säger hon, och tar med sig en tom kameraväska. Kameran har hon lämnat hemma. Det är till att vara lite förvirrad :-) 
Det känns lite tråkigt att gå iväg till jobbet med dessa två i huset, men "a man got to do, what a man got to do" och vi får försöka njuta av kvällarna. Tråkigt nog åker dom hem redan imorgon igen för dottern har haft saker inne på Blocket och måste hem och sälja lite saker till hugade spekulanter.

Själv längtar jag verkligen till skolavslutningen. Är rent mosig i hjärnan varje kväll på grund av stress. Idag skulle vi ha massage och precis när vi satt oss för att ta en snabbfika kommer massören upp och frågar om vi inte är intresserade idag. Totalt glömt, fastän det står i almanacken som jag har rakt framför mig. Det är mer än dottern som är förvirrad för tillfället. Fick dock en härlig massage. Somnade nästan, vilket även massören påpekade, småsnarkade kanske lite :-)Blir nog inte så många inlägg här innan helgen. Har ett med många bilder som kanske kommer imorgon.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0