Dom kan skapa oreda.....

dom där gästerna som är här :-)

Här kommer en liten kavalkad över gårdagens bravader

FÖRE





Och här har vi "hjälpredorna"



EFTER







Skall erkännas att korten på "hjälpredorna" är samma, men det spelar ingen roll, före och efter var detsamma, dom var som fastvuxna i sofforna :-)

I rättvisans namn skall nämnas att dottern gjort maten både igår och idag, men idag tog det nog nästan en timme att få ordning på huset. När jag var klar kom B och sa att han hade tänkt att ta hand om disken, diskbänken idag så ungefär ut som igår. Jag tyckte nog att det var konstigt att han inte kom förrän jag var klar, nog hade han hört att jag höll på där ute, men han har den unika egenskapen att ha ett selektivt hörande. Han hör bara det han vill :-)

Jobbet var lika stressigt som tidigare i veckan. Skall inte tråka ut er med det, kan bara konstatera att dom där lärarna kan få den bäste att bryta samman :-)

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Måste vara A som ställt till den oredan själv med alla leksaker;-). Kan aldrig tänka mej att M skulle göra nåt sånt:-D!!! Stackars dej som får husa efter alla, tur de lagar mat till dej iaf:-).

2009-06-11 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0