Gissa vem som är här?

Den här lilla damen har jag varit och hämtat.


Körde ner igår och idag körde lilla draken och jag hem. Hennes föräldrar kommer imorgon och skall också vara med på poolpartyt. Har hört från säker källa att på grund av vädret har grilldelen av partyt skippats. Det blir något annat gott istället, och det kommer att ätas inomhus. Tur att även poolen är inomhus :-)

Efter sovstund och mellanmål körde vi in till stan och gick runt lite. Köpte en present till drakmamman. Blir du nyfiken nu??? Behöver du inte vara, det är så präktigt så :-) Sen hämtade vi upp morfar och körde upp och matade djuren hos sonen som är på festival som jag nämnde tidigare. Det var ett uppdrag som inte var ett dugg roligt, dom små rackarna var framme och nosade vid dörren och det gillade jag inte alls. Fick ta och skrämma dom stackarna så dom gömde sig, tyckte inte om det men annars var det ju jag som inte vågade sticka in handen där. Skall kanske nämna att "stackarna" är 3 st råttor. Hujedamig, vad gör man inte för sina älsklingar (barnen alltså... inte råttorna)

Till lilla drakens senaste bravader hör att det skall klättras på allting. Ett litet smakprov kanske?




När vi kom hem från stan var det dags för kvällsmat. Ryggbiff med potatisgratäng, champinjoner och persiljesmör gillades starkt av stor som liten :-) Lite lek, en flaska välling och sen var Liten redo för John Blund.

Mormor och morfars dag var dock inte slut. Nu var det dags att röja efter bärsärken. Hur bara kan en sån liten person ställa upp så mycket :-) Nu är vi dock klara och det gäller att komma i säng i tid, för imorgon är en ny dag och det är mycket som skall utforskas av en liten drake, och det skall göras tidigt.......återkommer naturligtvis med detaljer

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0