Semester

Visserligen börjar inte min semester förrän den 29 juni, men jag har flexledigt onsdag och torsdag nästa vecka, alltså jobbar jag bara måndag och tisdag, sen är det ledighet tills den 3 augusti. Yipppppie

Känner att denna blogg inte är  vad jag vill prioritera under ledigheten, därför förvarnar jag redan nu att det kommer att bli mycket sporadiskt uppdaterat här dom kommande veckorna.
Tillbringar mycket hellre dagarna t ex som idag. Lilla draken kom igår och idag åkte vi tillbaka med henne.  Vi fick alltså en liten dos av "the love of our life".  När vi hade lämnat av henne i Sjöbo och kommit tillbaka hem igen, cyklade vi hem till B:s syster och grillade en god "köddabit", drack en del gott vin och badade i poolen. Det är livet det :-)
Förhoppningsvis blir det massor av dessa kvällar under sommaren.

Sola med förstånd där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0