Sista jobbdagen

Idag fullgör jag sista jobbdagen innan ledigheten börjar. Återkommer till arbete den 3 augusti :-)

Vad skall jag göra med all denna lediga tid. Inte mycket, var tanken. Som vanligt har vi inte mycket bestämt. Idag skall jag åka ner till mina flickor i Malmö när jag slutar. Jaja mensan, här har det flyttats och numera får jag åka sydväst för att komma till dom :-)

En liten tur till Danmark, där B:s syster hyrt en stuga hade vi också tänkt oss, och så blir det Göteborg den sista helgen på semestern. Har äntligen fått tag i ett boende. Fick hyra en privat lägenhet på Hisingen, och det går väl också bra, blir dock inte serverat någon hotellfrukost på det stället. Jag som älskar hotellfrukostar :-(

Nu är det dax att påbörja sista arbetsdagen på ett bra tag :-)

Sola med förstånd där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas du får en härlig semester! Och vad skönt att ni fick tag i boende. Men håller med dej om att hotellfrukosten står överst på listan när man åker iväg...

2009-06-25 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0