Ännu en ensam kväll

Det är inte klokt vad man är effektiv när man är ensam. Har varit ute och promenerat, lagat en måltid, ätit, diskat, suttit på internet, skrivit matsedel till nästa vecka (vilket innebär onsdag-tisdag), skrivit handlingslista (Maxidag imorgon) förberett för morgondagens arbete med kläder och mat och nu sitter jag här igen.

B ringde lite tidigare i kväll med glada tillrop om att nu kom han snart hem. Vad hjälper det mig när jag sitter här ensam och övergiven ikväll :-(
Han berättade också att han minsann var ute och promenerade i Stockholm, tror ni att vi kommer att bli sådana däringa träningsfreak ;-)
Jag hoppas att vi kommer att bli liiiite bitna och kanske ta en lite lagom promenad om dagen (utan den förbennade stegräknaren, utan bara för att det är skönt.

Var rädda om er där ute//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0