Dessa maskiner (suck)

Visst är det kul med maskiner och datorer......när dom fungerar som dom skall. Igår tog batteriet i musen slut och då bytte naturligtvis jag dom. När jag sedan skulle få det att fungera igen, gick det käpprakt åt skogen. Tryckte på "connect-knappen" som sonen lärt mig att jag skall göra, och vad tror ni då händer??? Antingen fungerar musen ELLER så fungerar tangentbordet, så när jag nu sitter här och surfar och diverse så får jag trycka på "connect" på musen när jag skall använda den. Skall jag sen använda tangentbordet får jag vända på det och trycka "connect" där. Detta är ju inte ett dugg roligt :-(

Annars har det varit en rätt så slapp lördag. Har gått två långa rundor, så stegräknaren står för tillfället på 12463. Idag gick inte B med för han har klippt gräset + att han höll på att vända jord i trädgårdslandet när jag gick ut på kvällsrundan, så han tyckte att han rört sig tillräckligt.

Idag får jag ta allt i ett inlägg. Går ju inte att hålla på och skapa inlägg, då måste jag ju använda musen :-) så nu skriver jag ett inlägg och så får det vara med det, därför kommer det inget eget inlägg ikväll om vad det blev för mat idag. Spelar egentligen ingen roll. Det blev inget roligt ändå. Det blev resterna på ärtsoppan.

Tillbaka till tangentbordseländet. Kom just på att om jag skrivit något stavfel i detta inlägg får det faktiskt vara så. Jag kan inte klicka mig bakåt, för då jag gå igenom hela connect-grejen igen. Tror faktiskt jag stänger ner mig för ikväll :-)

Var rädda om er där ute//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0