Fortfarande strul

Har fortfarande inte fått ordning på tangetbord - mus och hinner nog inte imorgon heller. På tisdag efter jobb åker jag ner till Sjöbo för att passa lilla draken. Hennes föräldrar skall ut och äta middag. Stannar där till torsdag morgon (om jag får ihop det med jobbet.) Betyder alltså att det nog inte blir bloggat något mer förrän i slutet av veckan tidigast.

Idag har jag varit så där lagom aktiv. Kl 10.00 påbörjade jag min första runda och sen har det varit lite av varje. Har bland annat lagt "finish" på trädgårdsmöblerna. Har även vädrat av vinterkläderna och hängt undan dom. Passade på att slänga en del gammalt som hängde i klädkammaren när jag ändå var där :-)

Glömde ta foto på maten idag, men jag kan berätta för er att det var underbart gott. Fick en röding av min bror och den ungsbakade jag i folie med citron, dill, citrontimjan, salt och peppar. Lite synd att jag glömde ta kort för det var inte bara gott, tallriken var riktigt vacker också innan jag högg in på maten. Efter maten gick vi åter ut tillsammans på en så där lite lagom runda.

Får se när jag dyker upp här igen. Tar nog ett par dagar. Ha det bra så länge :-)

Var rädda om er där ute//kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul det var att ses sist. Nu se vi snart igen ju!

Mysigt att åka ner till Sjöbo, hälsa min kära bästis och mitt underbara fadderbarn och de 2 männen i huset oxå förstås:-).

2009-05-11 @ 11:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0