God förmiddag

Måste erkänna att jag halv om halv glömde bort denna sida igår. Trodde faktiskt att jag varit inne och skrivit ett inlägg, men det måste ha varit dagen innan dess. Huj vad tiden går. Var ju ledig igår och hade tänkt ta en tur med Fido, men en ömmande högerhand satte stopp för det. Kunde inte ens skruva av locket på burken med värktabletter. Fortfarande lite öm men betydligt bättre än igår.

Benen var det dock inga fel på, så redan på förmiddagen gick jag ut en sväng och fick ihop ca 5000 steg. Får nog passa mig, känner att jag nog kan bli lite besatt av detta. Så förutom den promenaden cyklade jag en tur på 20 minuter, och sen det "vanliga" gåendet, så fick jag ändå ihop drygt 10000 steg. Cykling genererar faktiskt rätt mycket steg. Man rapporterar då in minuterna man cyklat.

Föreslog B att vi skulle cykla ner till byn och titta på Valborgsfirandet på Torget. Han hade hur mycket ursäkter som helst, så till slut sa jag "strunt i det, vi blir hemma". Sen kommer han efter en stund och säger "vi kan ju ta bilen", men då hade jag redan ställt in mig på att det inte skulle bli något + att vi antagligen skulle få parkera typ hemma så vad var det för mening med att ta bilen :-)

Nu tänkte jag ta mig min 5000 stegsrunda. Får se om jag kommer iväg :-) Hörs kanske senare

Var rädda om er där ute//kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur gick det? Kom du iväg på nån runda? Du har iaf vädret med dej just nu:-)

2009-05-01 @ 20:57:49
Postat av: Drakmormor

Jajamänsan. Det blev en 5000 stegs runda :-)

2009-05-01 @ 21:12:23
URL: http://sissar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0