Hur skall det bli??

God morgon eller kanske god middag. Beror på när ni gick upp :-)

Hur skall det här vädret ha det egentligen. Det är ordentligt mulet här och regnet hänger i luften, men än regnar det inte. Vet inte om jag vågar ge mig iväg. Skulle inte vara så där jättekul om det började regna halvvägs och man blir plask. Får nog avvakta en stund till, och ser om det inte lättar lite. Skulle nog iofs behöva vila lite, för nu har jag ont i mina fötter. Igårkväll stapplade jag fram här hemma som den gamla drake jag är :-)
Kan ju inte lägga av nu, bara en låååång vecka kvar. Har fått guldmedalj varje vecka hittills (klappar mig själv på axeln) vilket betyder att jag gått minst 77000 steg i veckan, alltså i snitt MINST 11000 steg om dagen. Inte så illa va??

Ikväll skall vi till B:s syster och grilla och bada i poolen. Dom har inomhuspool och sist vi pratade med varandra sa hon att där var 29 grader. Me like :-) Får se om jag kommer ihåg att ta kameran med så kan jag visa lite imorgon.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0