Jag förstår ingenting.....

Är det bara jag och B som inte förstår "storheten" med Norges bidrag i gårdagens ESC??? Jag tyckte knappt ens att den var bra, lite medelmåttig sådär. En liten kille som står där och filar på sin fiol och får till en melodi som jag inte skulle kunna komma ihåg en enda ton på om så mitt liv hängde på det. Vilken jag tyckte var bäst vet jag inte, var ingen jag fastnade för direkt, men Islands var inte så tokig. B tyckte Island var klart bäst. Danmark tyckte jag inte heller var så tokig. Ja, ja, jag brukar inte vara så bra på sådant här. Det är inte ofta mitt "tyckande" vad gäller musik är detsamma som resten av mänsklighetens :-)

Annars var det väl en lördag som vilken annan. 2 skapliga rundor gick jag, däremellan städade jag huset. Vi skall ju ha kalas på onsdag, då det var skönt att få undan lite skit :-)  Nu skall jag ut på dagens första runda. Återkommer kanske senare.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej du ni är inte ensamna, fiolpartierna var lite mysiga men tillräkligt för att vinna.. nja.. men kul för norge tycker jag

2009-05-17 @ 19:21:31
URL: http://houseofsra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Säger som Anna: Kul för Norge, men låten var verkligen ingen hit. Fastnade inte direkt för någon låt igår... Somnade innan röstningen oxå så så intressant var det i år tyckte jag:-).

2009-05-17 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0