Jäkla blåst

Idag har det varit halv storm. Inte kul alls. Halva middagspromenaden blev dessutom i småregn. Sa att någon måtta fick det allt vara på det hela. Går inte ut och promenerar i sådant väder, men när jag kom hem var det faktiskt soligt. Blåsigt men soligt så det blev allt "lilla rundan" ändå. När jag kommer hem från denna runda kommer jag på vår baksida och här skall ni få se vad jag såg. Blev så ledsen



Vår fina Margherita helt avbruten av blåsten. Går inte att rädda :-(

Skyller faktiskt lite på B. Det var han som sa att vi skulle fylla krukan med sten så att den stod stadigare. Hade den inte varit så tung hade kanske hela krukan vält och blomman hade i alla fall inte knäckts.

Kommentarer
Postat av: annette

men va synd,du får säga till B att han får köpa en ny till dig.kram

2009-05-07 @ 07:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0