Nedräkning

Nu har jag börjat nedräkningen vad gäller det här promenerandet. Bara fyra dagar kvar. Är nog mer tävlingsmänniska än jag trodde för jag har svårt att släppa denna tävling. Har fått "guldmedalj" alla fyra veckor som vi har hållt på och nu skall jag ta mig tusan ha det den sista veckan också, fast jag haltar fram som en jag vet inte vad.... fortfarande ont i foten. För att få "guldmedalj" måste man gå 77000 steg i veckan vilket alltså innebär 11000 steg om dagen. Detta har jag alltså fixat och jag är faktisk rätt stolt över mig själv. Efter denna vecka kommer jag att som jag skrivet innan fortsätta att promenera. Jag kommer dock att sluta tjata här på bloggen om det ;-)

Märks det att jag fortfarande har skrivtorka??? Jag bara babblar :-)

Är lite trött ikväll, skall nog försöka komma i säng i vettig tid, så nu säger jag go´natt och stänger ner. Skall "bara" fixa ett par saker först :-)

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är värd alla guldmedaljer. Du har varit så duktig, starkt jobbat!

2009-05-28 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0