Vad blev det för mat?

Idag är det torka på inspirationsfronten, så det blir bara ett litet inlägg om maten, och inte ens den var så särskilt spännande.

B lämnade mig återigen ensam och gick ut och hade trevligt med arbetskamraterna istället. Först tänkte jag att jag skulle köpa en hamburgare eller något, men när det kom till kritan var jag inte sugen. Istället köpte jag mig en sån här fiskgratäng dill. Satte in den i ugnen och sen var den klar när jag kom hem från promenerandet. Inte så tokigt ibland.


Nu tänker kanske den uppmärksamme att  "du åt ju fisk igår". Alldeles rätt, men jag kan äta fisk varje dag om det skulle vara så. Är så himla gott :-)

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0