Vad blev det för mat?

Klockan blev lite mycket innan jag var färdig med Maxibesöket och "lilla rundan" så idag gjorde jag det enkelt för mig och åt följande



Två kokta ägg, två makrillsmackor och en mugg med the. Jag ni läste rätt, jag drack THE. Sedan jag slutade röka smakar inte kaffet alls lika gott längre. B säger detsamma, så nuförtiden dricker vi nästan inget kaffe alls. Jag håller nog ändå på att skifta personlighet. I hela mitt liv har the varit det nästan äckligast jag kunnat lukta, och nu dricker jag snart inget annat. När fan blir gammal blir han/hon religiös ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ni har fan blivit konstiga, både du och pappa :)

2009-05-06 @ 21:13:28
URL: http://houseofsra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Usch du börjar nästan bli farligt sund ju C;-)!!!!

2009-05-07 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0