Vad blev det för mat?

Det blev kasslerpaj och tomat. och rödlöksröra. Inte B:s favorit med paj, men någon gång måste vi ju ta mina favoriter också, och jag gillar paj. B fasar lite när det dyker upp typ kassler och kyckling på matsedeln för då vet han att pajen kommer som ett brev på posten :-)



Som ni ser blev det även ett glas rött till. Efter maten blev jag åter igen lite chokad. Rätt som det är hör jag dess ord komma ur B:s mun "skall vi gå ut en runda ikväll?" Jag hade ju fått ihop mina steg på shoppingen tidigare på dagen, men naturligtvis hängde jag på och nu står stegräknaren på 15276. Det är faktiskt rätt trevligt att gå ut en sväng efter maten, särskilt om man har sällskap.

Var rädda om er där ute//kram

Kommentarer
Postat av: annette

Har B fått blodad tand?Men det är ju kul, roligare att gå 2 än själv.kram

2009-05-09 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0