Vad blev det för mat?

Idag blev det kokt hälleflundra med kokt potatis, citronsås, sparris och gröna ärtor, till det ett par glas mycket gott vitt Inycon.


Hälleflundra är verkligen en av mina favoritfiskar. Lite salt, ett par kryddpepparkorn och ett par lagerblad och du har en helt underbar måltid. Där är så otroligt mycket smak i hälleflundra, så det skall helt enkelt inte arbetas för mycket. Samtidigt är Inycon ett av mina vita favoriter, så idag hade vi verkligen en toppenmåltid. Rekommenderas verkigen.
 
Medan vi satt och åt sa jag till B att jag skulle gå en runda efter maten. Jag höll på att ramla av stolen då han svarade   "då kan jag föja med", så efter maten gick vi ut på "lilla rundan". Vi gick lilla rundan eftersom det hade blivit en hel del steg under dagen och det behöves inte någon längre runda, egentligen behövde jag ingen runda över huvud taget. Min stegräknare står för tillfället på 16111. Hurra, hurra, nytt rekord. Faktum är att vi gick rundan för att det är rätt så skönt!!! Måste nog gå och ta tempen, kan nog ha lite feber ;-)

Var rädda om er där ute//kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0