Long time, no see

Var ett bra tag sen jag var inne här senast. Har nästan funderat på att sluta, men skall nog ta och ge det ett tag till.

Nu har det äntligen blivit lite lugnare, i alla fall på det privata planet. A och M har flyttat hem igen efter 5 veckors inneboende hos mormor och morfar. Deras lägenhet är inte helt klar, men dom kan bo där utan att det utgör någon fara för lilla draken. Hur roligt vi än tycker att det är att ha dom här, var mormor och morfar rätt glada när vi fick vinka av dom :-)

På jobbet är det lite jäktigt för tillfället. Kollegan har semester och är i Turkiet så det gäller för mig att hålla skutan flytande.

Vi skulle egentligen åkt till Malmö idag för att passa lilla draken. A och R skulle ut på galaj, men A ringde i morse och meddelade att R var sjuk, så dom hade fått lämna återbud. Är nästan lite besviken, nu vet jag inte när jag ser min lillla älskling nästa gång.

Var rädda om er där ute ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Näääää,lägg inte ner!!! Jag kollar ju alltid in din blogg om det står nåt nytt:-)

2009-09-29 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0