Jag slutar aldrig att förundras......

över mig själv. Det är nu 3 veckor sen jag slängde ut julen

På den här skänken stod det en hel liten by med kyrka och hus och tomtar och barn. Alltså ett riktigt vinterlandskap. I vanliga fall har jag ärvda tennsaker där. Färgen blev lite konstig men ni kan se hur den ser ut och det är huvudsaken.



På detta bord har jag också lite julsaker och en konstgjord julgrupp, i vanliga fall har jag ett par prydnadssaker från mitt föräldrahem som jag tycker mycket om



"and guess what" JAG HITTAR INTE DOM FÖRBENADE SAKERNA. 3 veckor och jag har fortfarande inte kommit på var jag ställde dom när jag pyntade inför julen. Jag har letat överallt och hittar dom inte, eller ja..... tydligen inte riktigt överallt för då hade jag naturligtvis hittat dom. Men var tusan kan jag ha ställt sakerna?

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, du är ju bara för rolig:-). Hoppas du hittar dem:-)!!!

2010-01-28 @ 21:25:33
Postat av: Anna

Jag är inte förvånad kan jag berätta..

2010-01-29 @ 07:55:12
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0