Mystiskt......

Tangentbordet har blivit alldeles konstigt. Ibland skriver det bara stora bokstäver och jag får trycka 4-5 gånger på varje tangent för att det skall bli något. Nu funkar det utmärkt och jag har inga problem. Undrar om det är som sonen brukar säga att vi bor på en gammal gravplats, för i detta hus uppför sig elektriska apparater lite  konstigt :-) Dom har en tendens att sluta fungera utan någon orsak alls. Ett sätt att avhjälpa det hela är ju att köpa ett nytt tangentbord och det är väl inte så svårt, MEN det skall göras också och vi är även lite trögstartade i detta hus. Man kan ju tycka att det borde dyka upp sådär när man behövde det, men som sagt, det gör det inte;-)

Vi får se hur länge det fungerar denna gång, och jag SKA köpa ett nytt. Nu tätnade faktiskt mysteriet för när jag flyttade tangentbordet närmare mig för att sitta lite bekvämare när jag skrev, började det genast bete sig som jag beskrev ovan. När jag flyttade tillbaka det går det alldeles utmärkt. Hmmm..... börjar nog tro på sonens teori.

Nu skall jag gå ner och se på "the biggest loser", får se om jag återkommer.

Var rädda om er där ute ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så du menar att när han suttit och skrikit på döa ting för att de inte gjort som han velade hade han alltså rätt? Berätta för fan aldrig det för honom ;)

2010-01-19 @ 20:23:01
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0