Nu är det dags

Så var det då dags att prova att äta GI baserad diet. Lite mer matlagning än vanligt blir det, men det skall nog gå bra. Brukar t ex inte vara så mycket för frukost, men imorgon skall jag göra äggröra med parmaskinka. Brukar ju vanligtvis vara gott, men är det så även klockan 6.45 på morgonen. Återkommer i morgonkväll med rapport.

Imorgon skall jag även ta och beställa ett gåband. Skall blir skönt att kunna gå hemma och inte vara beroende av att det är ljust eller att B inte vill följa med. Tycker att det är obehagligt att ge mig ut ensam när det är mörkt.     1 timmes promenad när man t ex tittar på "Biggest loser" kan väl vara lämpligt.

Pratade med min lilla Tilla idag. Hon skulle berätta för mormor att dom varit och tittat på ny lägenhet,
Är så roligt att "prata" med henne i telefon. Hon förstår mer och mer att hon måste prata själv också och hon försöker berätta saker för mig när vi pratas vid. Nästa steg är att jag skall försöka begripa vad det är hon säger också :-)

Hon är helt underbar och jag saknar henne jämt. Man kan väl inte annat än sakna denna lilla sötis :-)



Detta var en av dom outfits jag köpte till henne på rean. Visst är den läcker i färgerna. Tröjan sitter fast i kläninningen. Riktigt praktiskt eller??

Var rädda om er där ute♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Härlig bild på Gosan:-)! Superfin klänning! Hur var det nu? var det gott med ägg och skinka i ottan:-)?

2010-02-04 @ 21:20:11
Postat av: Alf

Tar gåbandet så mycket tid att Du inte hinner skriva.?

Alf

2010-10-17 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0