Nyårslöfte?

Har ni avgett några nyårslöften där ute? Det har inte jag. En gång för många år sen gjorde jag det, och det tog inte särskilt lång stund innan jag bröt det :-) Efter den gången bestämde jag mig för att inte avlägga några sådana mer, och det har jag inte gjort heller.

Har däremot bestämt mig för att nu får det nog vara nog med det där sanslösa ätandet. Tänkte att jag skulle prova på det där med GI. Skall bara få tag på "komma-igång-papren". Det är tydligen rätt viktigt hur man startar projektet. Min svägerska skulle kopiera och skicka till mig, så det tar väl ytterligare några dagar innan jag får dom. Lär återkomma i ärendet under våren.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Japp, jag har avlagt ett:-). När både F och jag jobbar igen ska vi skaffa ett fadderbarn, för då har vi råd med att göra nåns liv bättre. Det minsta vi kan göra:-)

2010-01-05 @ 08:15:31
Postat av: Anna

Åh så fint löfte Jonna! Fy vad duktiga ni är.. Här är man ego och tänkte att detta skulle bli året man blev hälsosam och måbraig :)

2010-01-05 @ 18:43:54
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0