Tisdag......

och vad har hänt idag då? Inte mycket måste jag erkänna, fast det är klart, jag började morgonen nere på vårdcentralen med att bli stucken och ovanpå det skulle det även vägas denna gång :-(  GI...........here I come.

Kommer att börja den 1 februari. Håller på att läsa in mig på tillvägagångssättet och att samla recept. Detta kommer nog att bli bra. Tror inte jag får några större problem. Är ingen bröd- och potatismänniska. Problemet blir väl vin och godis. Iofs kan man dricka vin (inga kolhydrater där) men det är bättre om man låter bli, och tänkte gå till hälsokostaffären för att lösa godisproblemet. Har hör att om man har ett kraftigt sug efter godis är det krom som saknas, så tänkte ta och köpa lite kromtabletter. Ni lär nog höra om denna diet genom båda öronen innan jag är klar ;-)

Massage på arbetstid i eftermiddags. Inte illa alls, förutom att man nog borde sluta jobbet och gå hem efter sessionen. Idag gjorde det faktiskt riktigt ont, vilket bevisar att det verkligen behövs.

Nu skall jag åter igen gå ner och titta på "the biggest loser". Har blivit riktigt såld på det programmet :-)

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0