Umgängeshelg

Denna helg skall vi ha umgängeshelg med den lilla fröken. Jag åker ner och hämtar henne imorgon och sen kommer hennes pappa och hämtar hem henne på söndag. Henne mamma skall åka till Göteborg och ut på galej med sina tjejkompisar. Vi ser verkligen fram emot att ha henne för det var faktiskt rätt länge sen.

Har varit på rea i veckan. Alla roliga barnklädesaffärer börjar sin rea nu och som vanligt gick jag överstyr. Försvarar mig dock med att jag inte köpt ett enda plagg till mig själv. Eftersom jag även håller på att växa ur denna storlek jag har nu, har jag bestämt att inte köpa ett enda plagg förrän GI-dieten har gjort sitt, och det har jag faktiskt hållt. Skulle kanske fotat och lagt ut men har inte tänkt så långt. Kanske A gör det när hon fått hem plaggen istället.

Får se hur mycket jag hinner vara ute på nätet i helgen. Den lilla fröken blir mer och mer krävande. Vi skall vara med henne hela tiden :-) Förhoppningsvis sover hon väl någon liten stund ibland.

Var rädda om er där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0