Väntar besök

Idag kommer lilla familjen från Malmö på besök, och A och M skall dessutom stanna ett par dagar medans sambo/pappa får köra hem och gno ihop lite brödföda. Nu har vi inte träffat vår lilla "Tilla" sedan julafton, så hon är verkligen efterlängtad.

Det har hänt massor med den lilla draken sen jag skrev här senast. Liten håller på att bli stor och det händer hela tiden nya saker. Orden blir fler och fler och även ibland ihopasatta till tre. Jag har blivit "mommo" och själv är hon "Tilla". Hon har även upptäckt "jaget" och känner igen sig själv på kort och är väl medveten om sin egen person.
Hon har också börjat på dagis, och det gick inte en vecka innan hon lärt sig ett nytt ord. MIN, var det hon lärde sig. Det ordet hade hon inte haft en aning om tidigare.

Har lånat ut kamerasladden till A, så jag kan inte lägga in några bilder. Hon skulle ha med den idag så förhoppningsvis kan jag lägga in lite bilder senare, eller en annan dag :-)

Var rädda om er där ute ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0